總瀏覽量

2012年9月16日

立志要做三流員工



洪爺是一位80後分析員,任職於ibank,典型中環叻仔,叻得嚟卻無習染行業中太多之陋習,老占和他是忘年交,我比佢老豆仲要大,金融財經世界內的事,我冇興趣,因為我冇可能比佢熟悉選股揀股數學模型,Financial World以外的事才是我們的Cup of Tea,更多的是我們針對他在職場上碰到的大小問題,進行溝通。

有一日,洪爺同我講:「我班80後女性同學,女同事99%唔捱得,唔打得,冇人想做林鄭,唔想打工,怕辛苦,一心想嫁個有錢人,老占,你點睇?」

Easy啦,做過三流員工,易如反掌。」我回答。

大企業裡面充斥著三流員工,做嘢得過且過,每天上FacebookMSN、賭波網、討論區吹吹水、請你看看你身邊的路人甲乙丙,加班OT?你咪諗,五點九洗手走人。你10,000蚊人工就做 7,000蚊嘢。

最衰就係碰到一些想上位嘅弟兄姐妹,呢個就係我,後生時,我仲緊張個老板,當盤生意係自己,得罪人都冇在所不惜,做好本份之餘仲會學習通識,因為你做分析員,所以你要了解包括電腦、資訊、半導體、通訊、內需等資訊,閱讀國內外報章雜誌、相關行業的新聞報導;除此之外,你也得花點時間學學會計、財務、行銷,看看企業是如何競爭,甚至應該注意一下這個行業公司的股價,還有股價漲跌波動的理由為何?不只玩是這場股票遊戲,而是可以把自己及Team Members帶到另一個境界。


洪爺,你想做一流公司嘅三流員工,定係一流公司嘅頂班馬?我只可說一句,大公司裡一流員工都不多,因為他們懷著滿腔熱識,也很快就會被官僚文化玩死咗。頂班馬,很快會轉馬房,去咗一流公司。


                             

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。